Ενημέρωση σχετικά με τη διακοπή υπηρεσιών Efa Power

 

Αγαπητέ Πελάτη,

Η efa ENERGY, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες και τις επιθυμίες των Πελατών της, προχωρά σε καινοτόμες και συμφέρουσες  για όλους συνεργασίες, προκειμένου να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των ανθρώπων που την στηρίζουν σταθερά τόσα χρόνια. Σε εσάς!

Μια τέτοια συνεργασία αποτελούσε και η προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας από την εταιρεία με την επωνυμία «VOLTON ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και τον διακριτικό τίτλο «VOLTON A.E.» μέσω της υπηρεσίας «efa Power» και των σχετικών εμπορικών προγραμμάτων, σύμφωνα με τους Γενικούς και Ειδικούς Όρους της σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, ως ισχύει σήμερα.

Στο πλαίσιο αυτό, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις νέες συνθήκες που θα ισχύσουν από 01.01.2024, που συγκεκριμένα τις υπηρεσίες «efa Power» και το σύνολο των σχετικών εμπορικών προγραμμάτων, τα οποία μετονομάζονται και παρέχονται πλέον απευθείας από την VOLTON Α.Ε..

Στις συμβάσεις προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας που έχετε ήδη υπογράψει και είναι σήμερα σε ισχύ, εξαιρουμένων των επικείμενων μεταβολών, λόγω των πρόσφατων νομοθετικών μέτρων της Πολιτείας, για τις οποίες έχετε ήδη ενημερωθεί, δεν πρόκειται να επέλθει κάποια περαιτέρω αλλαγή στην τιμολόγηση της κατανάλωσής σας.

Η βασικότερη αλλαγή που θα διαπιστώσετε σχετίζεται με την εξυπηρέτηση πελατών, η οποία θα ανήκει από 01.01.2024 αποκλειστικά στην VOLTON Α.Ε..  Οι σύμβουλοι της VOLTON Α.Ε.  είναι άμεσα στη διάθεσή σας, καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-17:00, επιλέγοντας έναν από τους ακόλουθους τρόπους επικοινωνίας:

Ο κωδικός πληρωμής RF σας δεν αλλάζει, ενώ αν έχετε ενεργοποιήσει πάγια εντολή, δεν χρειάζεται να προβείτε σε κάποια περαιτέρω ενέργεια.

Από την 1η Ιανουαρίου 2024 θα μπορείτε να εξοφλείτε τους Λογαριασμούς κατανάλωσης μ’ έναν από τους παρακάτω διαθέσιμους τρόπους πληρωμής:

  1. Στα καταστήματα Volton (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
  2. Online μέσω του volton.gr (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
  3. Με ταχυπληρωμή στα ΕΛΤΑ
  4. Στις συνεργαζόμενες Τράπεζες:
  • Με Πάγια Εντολή Τραπεζικού Λογαριασμού, στην Τράπεζα συνεργασίας σας
  • Με Πληρωμή στο ταμείο, Web Banking, Phone Banking όλων των τραπεζών, Πληκτρολογώντας απευθείας τον κωδικό πληρωμής (RF) που αναγράφεται στον Λογαριασμό σας ή από τις 15.01.2024 και εξής επιλέγοντας την κατηγορία «Volton-Ιδιώτες» ή «Volton-Επιχειρήσεις» και πληκτρολογώντας στην συνέχεια τον ίδιο κωδικό πληρωμής (RF) που αναγράφεται στον λογαριασμό σας.

    5. Στα πρακτορεία ΟΠΑΠ ή στα σημεία με το σήμα easypay POINT της Τράπεζας Πειραιώς

Υπενθυμίζουμε ότι έως και την 31η Δεκεμβρίου για την εξυπηρέτηση σας στην Ηλεκτρική Ενέργεια, συνεχίζετε και μπορείτε να απευθύνεστε στην εξυπηρέτηση πελατών της efa ENERGY στα ίδια στοιχεία επικοινωνίας που ίσχυαν μέχρι σήμερα: τηλεφωνικά στο 2310 320 777 και μέσω email στο customercare@efaenergy.gr για οποιοδήποτε θέμα σας απασχολεί, ενώ για την εξόφληση Λογαριασμών μπορείτε να συνεχίσετε να εξοφλείτε με τους τρόπους εξόφλησης που τηρούσατε μέχρι σήμερα.

Από την 01.01.2024 δεν θα γίνονται αποδεκτές οι πληρωμές στα σημεία εξόφλησης της efa ENERGY.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την μετονομασία της υπηρεσίας «efa Power», το πρόγραμμα σας και τους νέους και ευέλικτους τρόπους πληρωμής του Λογαριασμού, μπορείτε να βρείτε στο www.efaenergy.gr/efa-power και στο www.volton.gr/efa

Επιδιώκοντας με προσήλωση να προσφέρουμε την ίδια και καλύτερη ποιότητα και εμπειρία υπηρεσιών στους πελάτες μας, επισημαίνουμε ότι για τους πελάτες Φυσικού Αερίου efa ENERGY που απολαμβάνουν ήδη προνόμια με συνδυαστικά πακέτα, δεν επέρχεται καμία απολύτως αλλαγή!

Σας ευχαριστούμε που για την προμήθεια Ηλεκτρικής Ενέργειας έχετε επιλέξει την υπηρεσία  «efa Power» και τα σχετικά εμπορικά προγράμματα που σχεδιάσαμε σε συνεργασία με τη VOLTON A.E..

 

Με εκτίμηση,

Η Ομάδα εξυπηρέτησης efa Power

Q&As

 

  1. Ποια είναι η αλλαγή που θα γίνει;

Οι υπηρεσίες «efa Power», από την 1η Ιανουαρίου 2024 δε θα είναι διαθέσιμες σε υφιστάμενους και νέους πελάτες.

Από την 1η Ιανουαρίου 2024 η υπηρεσία efa Power και το σύνολο των σχετικών εμπορικών προγραμμάτων μετονομάζονται και θα εξακολουθούν να παρέχονται προς τους υφιστάμενους πελάτες απευθείας από τη Volton!

  1. Τι θα αλλάξει στην εξυπηρέτησή μου;

Για όλα τα θέματα που αφορούν την προμήθεια ηλεκτρικής  ενέργειας, η εξυπηρέτηση σας μεταφέρεται και πλέον οι σύμβουλοι της Volton είναι άμεσα στη διάθεσή σας, καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-17:00, επιλέγοντας έναν από τους ακόλουθους τρόπους επικοινωνίας :

  1. Τι θα αλλάξει στην υπηρεσία μου;

Την παροχή θα εξακολουθεί να προμηθεύει με ηλεκτρική ενέργεια ο ίδιος προμηθευτής, δηλαδή η Volton, σύμφωνα με τους Γενικούς και Ειδικούς Όρους της σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, ως ισχύει σήμερα.

  1. Θα γίνει κάποια αλλαγή στον Λογαριασμό μου;

Ο Λογαριασμός σας θα εκδίδεται απευθείας από τη Volton. Με το νέο σας Λογαριασμό κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας που θα εκδοθεί τον Ιανουάριο 2024, καθώς και για κάθε επόμενο Λογαριασμό, θα εκδίδεται κάθε μήνα και θα αποστέλλεται από τη Volton.

Ο κωδικός πληρωμής σας δεν αλλάζει και μπορείτε με τον ίδιο κωδικό πληρωμής να εξοφλείτε τους Λογαριασμού σας, επιλέγοντας την κατηγορία «Volton-Ιδιώτες» ή «Volton-Επιχειρήσεις».

  1. Πώς θα λαμβάνω το Λογαριασμό κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας;

Θα λαμβάνετε το Λογαριασμό κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας με τον τρόπο που είχατε  ήδη επιλέξει:

  • Έντυπα, μέσω ταχυδρομείου

Ή και συμπληρωματικά ηλεκτρονικά, σε μορφή PDF, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)

  1. Έχω πάγια εντολή. Θα χρειαστεί να κάνω κάποια αλλαγή;

Δεν χρειάζεται κάποια αλλαγή. Η πάγια εντολή θα συνεχίσει να εκτελείται κανονικά.

  1. Πού θα μπορώ να εξοφλήσω το Λογαριασμό ηλεκτρικής ενέργειας;

Για την εξόφληση του Λογαριασμού  Ηλεκτρικού Ρεύματος υπηρεσίας efa Power έως την 31η Δεκεμβρίου 2023 έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω υφιστάμενους τρόπους πληρωμής που σας εξυπηρετεί:

  1. Χωρίς χρέωση
  • Μέσω web banking σε όλες τις Τράπεζες
  • Με Μετρητά ή POS στα καταστήματα της efa ENERGY
  • Με ενεργοποίηση πάγιας εντολής σε όλες τις Τράπεζες
  • Μέσω του site: Πατώντας στο σύνδεσμο Πληρωμή Αεριού
  • Μέσω της εφαρμογής MyEFA: Απαιτείται εγγραφή χρήστη και χρήση χρεωστικής κάρτας
  • Με ενεργοποίηση πάγιας εντολής με τη χρήση πιστωτικής κάρτας μέσω της εφαρμογής MyEFA

     2.Με χρέωση

  • Με μετρητά σε:
  1. Εθνική Τράπεζα
  2. ΕΛΤΑ
  3. πρακτορεία ΟΠΑΠ μέλη ΣΕΠΠΠ
  • Στα ταμεία όλων των Τραπεζών με χρήση λογαριασμού
  • Μέσω Phone Banking

Από την 01.01.2024 δεν θα γίνονται αποδεκτές οι πληρωμές στα παραπάνω σημεία εξόφλησης της efa ENERGY.

Ειδικότερα, από 01.01.2024 και εξής, για την εξόφληση κάθε Λογαριασμού «efa Power», καθώς και για κάθε Λογαριασμό ενέργειας που θα λάβετε απευθείας από τη Volton από τον Ιανουάριο 2024 και έπειτα, μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω διαθέσιμους τρόπους πληρωμής που σας εξυπηρετεί:

  1. Στα καταστήματα Volton (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
  2. Online μέσω του volton.gr (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
  3. Με ταχυπληρωμή στα ΕΛΤΑ
  4. Στις συνεργαζόμενες Τράπεζες:
    • Με Πάγια Εντολή Τραπεζικού Λογαριασμού, στην Τράπεζα συνεργασίας σας
    • Με Πληρωμή στο ταμείο, Web Banking, Phone Banking όλων των τραπεζών, Πληκτρολογώντας απευθείας τον κωδικό πληρωμής (RF) που αναγράφεται στον Λογαριασμό σας ή από τις 15.01.2024 και εξής επιλέγοντας την κατηγορία «Volton-Ιδιώτες» ή «Volton-Επιχειρήσεις» και πληκτρολογώντας στην συνέχεια τον ίδιο κωδικό πληρωμής (RF) που αναγράφεται στον λογαριασμό σας.
  5. Στα πρακτορεία ΟΠΑΠ ή στα σημεία με το σήμα easypay POINT της Τράπεζας Πειραιώς

Στην ιστοσελίδα της Volton  (volton.gr) μπορείτε να ενημερωθείτε για τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής και τις δυνατότητες εξόφλησης του Λογαριασμού.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ